کنترل سلامت مسافران ورودی به خراسان شمالی در ۶ پست قرنطینه 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ۶ پست قرنطینه در ورودی‌های استان، سلامت مسافران را با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ولی‌الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس تصمیمات گرفته‌شده، اتوبوس‌هایی که از مبدأ استان‌های شمالی و نیز خراسان رضوی وارد خراسان شمالی می‌شوند، حق توقف در شهر‌های این استان را ندارند و باید از کمربندی‌ها تردد کنند.

حیاتی افزود: مسافرانی که با ناوگان اتوبوسی جابه‌جا می‌شوند، تنها باید در پایانه مسافربری، پیاده شوند و البته تمامی آنان باید تب سنجی و غربالگری شوند.

او با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا، مسافران در مساجد بین‌راهی نماز می‌خوانند، اظهار کرد: اتوبوس‌ها حق ندارند، برای اقامه نماز در شهر‌ها توقف و مسافران را برای اقامه نماز در مساجد درون شهر‌ها پیاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه تیم‌های جمعیت هلال‌احمر استان هم با حضور در پایانه‌های مسافربری استان، تست غربالگری را بر روی افراد، انجام می‌دهند، گفت: هنوز در استان، برای مسدود کردن راه‌های ارتباطی استان، تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.